2013年2月18日月曜日

Tasting at Arqana - thanks+pics アルカナ試飲会、ありがとうございました

Thanks to all who attended, I hope you had good time with us and enjoyed the wines. Great thanks too to the Ueno(s) for welcoming the event at Araqana's show room.


According to me, all wines (Meursault VV 10 - Buisson-Charles, Volnay 10 Cyrot-Buthiau, Le Chapitre 09 Antoine Petitprez and Gevrey VV 06 Pierre Naigeon) tasted really fine. So I am also quite happy with that.

A couple of pics below - More on FB.
Kind regards to all.

More...

アルカナでのワイン試飲会、ご参加くださった皆さま、そして快く会場をお貸しくださった上野さん、本当にありがとうございました。結局午後一杯、日暮れになっても皆さんお喋りが尽きず、皆さんにもとても楽しんでいただけたようです。ありがとうございました。

私個人のワイン雑感は、ビュイッソン・シャルルのムルソーVV10、シロー・ブチヨーのヴォルネイ10、アントワン・プティプレのル・シャピトル09、ピエール・ネジョンのジュヴレVV06、の全てのワインが大変よかったことです。私としても大満足な一日でした。






 
このワイン試飲会の案内> Wine Tasting at Arqana - Sun. 17/02 ワイン試飲会@アルカナ

0 件のコメント:

コメントを投稿

You are welcome to leave messages. Thanks for avoiding flames.
コメントをお願いいたします。