2011年11月7日月曜日

Horizontale Gevrey Bistrot Ishida - Thanks and pics. ジュヴレワイン会、ありがとうございました







Great thanks to all attending the tasting meeting at Ishida's and especially to Mizuuchi-San for sponsoring. Special thanks to Ishida-San for his great cuisine. It was a pleasure to have you all and Yoko and I hope you enjoyed and had fun as we did.

Note I was quite busy and did not take pictures of all dishes Ishida-San prepared. Fortunately Mongi-San did it for me, so more pics are coming...

Sayonara.
Vincent.


ビストロいしだでのワイン会にご参加いただいた皆様、そして素晴らしいお料理を作ってくださった石田シェフ、多方面にサポートしてくださった水内さん、本当にありがとうございました。皆さんとご一緒できて嬉しかったです。皆さんが、私たち同様楽しんでいただけたことを願っています。

ワインを注ぐのにてんてこ舞いだったので石田シェフのお料理すべてを写真におさめる暇がありませんでした。幸い、参加者の一人の門司さんが撮ってくださっているので、近いうちにお料理の写真はアップします。

(上記メニューは会前日夜に作ったのですが、当日は更にメニューが充実していました。石田さん凄すぎます・・・。近日、写真と共にご紹介します。)


Le Menu (thanks to A.Nichi-San!)





Les Vins